joi, 17 martie 2011

Ultimul fum...

Revenge , feelings, stop them , please !
Se invart in capul meu intr-un circuit nebunesc si ametitor , ma imbata usor , ma impinge , ma ridica ,ma apleaca usor peste tine , sa-ti spun niste simple cuvinte ? n-are rost si apoi STOP ! ma opreste , sunt viu ! ma lasa ... se uita la mine , Doamne ! ca-mi pasa al dracu de tare , imi pasa cand zambesti , imi pasa cand urli , imi place cand ma strangi in brate, imi place cand ma bruschezi , imi place cand imi dai palme sa ma trezesc , imi place cand imi zici : NO LOVE ! It's a little too late to say that you're sorry now , you fucked them when they were down !
Nu-i ca un cantec jegos de dragoste ascultat noaptea la o cafea in timp ce te uiti pe geam cum ninge, nu-i un film siropos de dragoste cu printi si regine ce asteapta sa fie regulate in timp de noapte . Are actiune , te strange de gat , iti rupe fibra de pe tine , te face pamant !
Automatic , dramatic , bombastic, ce te astepti ? stai intins , apoi paf ! din nou , ah si nici nu stiai ! e pe reprize tarfa ! Se joaca cu tine , iti urla in ureche : "Esti un fraier , te iubea ! "
E randul meu sa-mi mut piesa , mi-o fura, negrul ma acopera , ma strange din nou , ma doare ,imi frange oasele , imi ies ochii , cruciada sufletului meu , asa as putea sa o numesc.
Intr-un stil draconic ma ridic din nou si-i rad in nas: Na coaie , sah mat !
In spatele meu ei tremura , ma uit in ochii lor , sunt mandrii de mine , cica asta se juca cu plamanii mei , da-l dracu , eu ma joc cu pielea lui ..
Plec, el sta in genunchi , zdruncinat , imi iau doza de medicamente , plec mai departe , imi aprind o tigara si urlu.. nu tare , chiar usor : Hahaha , sah mat, ti-am dat sah mat , te-am batut in partida cu viata mea ! si ma prabusesc , mor .
Ultima tigara , ultimul zbor ..

Un comentariu: