duminică, 1 iulie 2012

Rugaciunea ta, are putere!

  Doresc sa incep prin a-ti adresa o intrebare. Te rogi pentru cineva? Daca da, spune-mi, cum te simti? Asa-i ca minunat? Mai ales cand vezi ca Dumnezeu raspunde si te intareste si pe tine prin acea persoana pentru care mijlocesti. Uite, un verset din Iacov capitolul 5 spune asa: ” Mărturisiţi-vă unii altora păcatele şi rugaţi-vă unii pentru alţii, ca să fiţi vindecaţi. Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit.”
Rugaciunea ta, rugaciunea mea pentru un frate sau o sora, are putere. Daca staruim sinceri inaintea lui Dumnezeu, rugaciunea noastra va primi raspuns. Hai sa-ti spun o experienta din viata mea. Nu cu mult timp in urma dupa ce m-am operat,ma simteam atat de descurajat, atat de cazut, aveam sentimentul ca o iau razna si ma simteam pustiit de singur. Ma rugam la Dumnezeu, si parca nimic. Ma gandeam, oare chiar nimeni nu isi mai aminteste de mine? De ce rugaciunea mea nu are putere? De ce nu primesc raspuns? Am primit un mesaj…era liderul de la tineret. M-a intrebat cum imi mai merge la facultate, cum mai sunt, si daca vreau ca tinerii sa se roage pentru un motiv special. Nu pot explica in cuvinte cat de mult m-a incurajat si cat m-a ridicat acea dorinta a lor. In acea duminica s-au rugat pentru mine, si am simtit puterea rugaciunii lor. Simt puterea rugaciunii celei mai iubite persoane din viata mea atunci cand mijloceste pentru mine. Ma inalta, imi mai da noi puteri, ma ridic si pasesc increzator pe drum. Ti s-a intamplat vreodata sa fii trist, si sa te rogi pentru cineva, iar Dumnezeu sa raspunda, sa vezi Mana Lui cum lucreaza frumos in viata acelei persoane? Asa-i ca te ridica? Asa-i ca iti intareste credinta?
  Stii, pe mine unul, ma intareste persoana care-mi spune ca se roaga pentru mine, sau ca se va ruga pentru problema mea. Multi poate cred ca e mai bine sa se roage in ascuns, fara ca persoana in cauza sa stie, dar eu cred puternic, si ca prin marturisirea faptei tale, persoana se va simti mult mai bine, va simti ca cineva ii este alaturi.


Sursa foto:www.luminazilei.ro
M-am rugat pentru cea mai iubita persoana din viata mea…zi de zi de cand am cunoscut-o, si nu incetez nici o clipa sa ma rog pentru ea. Vrei sa stii ce s-a intamplat? Dumnezeu a transformat-o intr-o faptura noua, mult mai frumoasa, cu dorinte arzatoare dupa cer, inima ei arde de dragoste pentru Dumnezeu. Stiu ca nu maam rugat doar eu…s-au rugat multi…si Dumnezeu ne-a ascultat, iar acum, el, este o marturie,  si un raspuns al lui Dumnezeu, ca rugaciunea mea are putere!
Si rugaciunea ta are putere, trebuie doar sa’i dai viata, adica sa o rostesti cu toata inima ta si sa fii sincer/a!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu