duminică, 1 iulie 2012

PRETUIESTE CE AI ASTAZI!

  M-am gandit indelung aseara. Am meditat adanc si cred ca mi-ar fi extrem de greu, poate peste puterile mele sa realizez ca nu as mai putea vedea niciodata cea mai draga persoana din viata mea. Recunosc ca nu m-am gandit niciodata la asa ceva, imi ziceam ca ma voi multumi sa vad acea persoana si de la departare chiar daca nu-i voi putea vorbi, dar daca nu as mai putea-o vedea niciodata? M-am cutremurat! Un fior mi-a invaluit intreg trupul si am simtit cum inghet. Nu! Eu nu as putea sa rezist, nu as putea sa realizez! Azi esti, iar maine? Maine…nu! Mi se pare ceva imposibil dat totusi este adevarat! Si cand te gandesti ca nu ai dat totul, ca ai lasat timpul sa treaca pe langa tine si nu ai facut un pas mai aproape de cel iubit. Dar de unde sa fi stiut? Venim pe acest pamant cu un zambet si suntem inconjurati de cei dragi care ne iubesc, dar plecam in tacere lasand in urma lacrimi, durere… O imbratisare! Atat trebuia sa-i dai atunci, dar tu? Tu ce-ai facut? Ai crezut de cuviinta ca nu merita deoarece te-a ranit. Dar il iubeai, il iubesti si astazi, cu siguranta mai mult ca niciodata. Si acum? Acum…nu mai este! Acum ai vrea sa’i spui cat de mult tii la el, ai vrea sa mergi sa-l imbratisezi asa cum nu ai facut-o cand si cum trebuia, ai vrea sa-l mai privesti inca o data in ochi si sa-i mai asculti inima, acea inima care batea ori de cate ori te vedea, si care acum…a incetat sa mai bata!
Iti este dor, regreti toate acele momente cand ai fost rece, acele clipe cand te privea si puteai citi in ochii sai dorinta de a fi iubit si tu nu ai vrut sa’i fii aproape! Acum insa e atat de tarziu… Insa raman amintirile, acele momente pe care le-ati trait si care vor ramane vesnic in inima ta, care te vor face sa zambesti si care iti vor da taria sa mergi mai departe! Timpul… va vindeca cu siguranta ranile dureroase! Fii puternica!
Profita de tot timpul in care poti fi alaturi de cei pe care ii iubesti cel mai mult in viata! Nu stii ce iti rezerva ziua de maine. Nu lasa ca o clipa de ura, un moment de durere, sa’ti fure bucuria unui minut care poate sa-ti lumineze intreaga viata si care sa-ti dea puterea de a pasi inainte pe cale. PRETUIESTE CE AI ASTAZ!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu