joi, 3 martie 2011

MULTUMESC....

Astazi am ras aproape toata ziua.....de dimineata.....si cu ocazia aceasta tin sa le multumesc celor care m-au facut sa rad : in primul rand imi multumesc mie, caci dimineata cand m-am trezit m-am impiedicat usor si era s-o iau in barba, ceea ce, bineinteles m-a facut sa rad, multumesc randunelelor pe care le-am vazut de dimineata in parc, multumesc pisoiului a carui moaca somnoroasa ma face intotdeauna sa rad, multumesc apei de la robinet care mi-a bufnit in fata, multumesc fetzelor vesele pe care le-am vazut azi pe strada, multumesc bunicii mele k mi-a facut cafeaua in dimineata asta, multumesc vanzatoarei penibile care folosea calculatorul sa adune 2 lei 60 cu 4 lei 50, multumesc vanzatorului de flori care intotdeauna insista sa imi dea o floare, uneori imi vine platesc doar gestul, dar niciodata nu accepta banii, sa i multumesc muzicii tampite si penibile pe care am ascultat-o , multumesc colegei mele naive care imi povesteste tot felul de chestii neinteresante si ma plictiseste ingrozitor, multumesc replicilor tampite pe care le aud tot mai des la intrebari cat se poate de simple si serioase,multumesc pustiului de 3 ani care merge pe strada si a carui ras ca un clinchet de clopotel care este in stare sa trezeasca tot in juru-i, multumesc celor doi batranei care vorbeau in parc despre politica-cu inversunarea specifica, multumesc celor care ma mint in fata si nu-si dau seama ca se fac de ras, multumesc pt toate lucruriile bune si simple care mi se intampla, multumesc celor care ma lingusesc desi imi dau seama, ma fac sa ma simt bine - in fata carora inca o data ma bufneste rasul, si multumesc lui Dumnezeu ca ma ajuta in fiecare zi si-mi da puterea inca sa mai pot rade.....si nu, n-am baut nimic.....si totusi rad si acum in continuare :))))))))))))))

Un comentariu:

  1. Daca ar fi ca din 1000 de gesturi sa alegeti unul care sa defineasca iubirea, care ar fi acela? Viteza cu care ne traim viata ne-a impins intr-un vartej in care nu mai punem pret pe iubire si cu toate acestea sustinem sus si tare ca stim cum sa ne purtam intr-o relatie. Citim tot mai multe materiale despre succesul unei iubiri implinite, dar totul se evapora ca un abur de vara cand e vorba sa punem in practica. Oare s-a schimbat definitia iubirii intre timp? Au iubit parintii si bunicii nostri la un alt nivel fata de ceea ce facem noi acum?Renuntam la iubire la fel de usor cum renuntam la o pereche de sosete uzate crezand ca o vom putea inlocui in cel mai rapid timp. Oricat am incerca sa ne pacalim ca vom uita totul, orice iubire ramane gravata in felul nostru de a fi. Odata ce ai iubit cu adevarat pe cineva o parte din acel cineva va ramane amprentat in ADN-ul propriu.

    RăspundețiȘtergere