joi, 3 martie 2011

ABOUT ME...

Multe persoane zic ca prietenii te pot descrie cel mai bine,dar este numai pe jumatate adevarat. Ma urasti? Problema ta... Ma copiezi? Nu-mi ajungi nici la picioare... Ma iubesti? Ce bine si eu pe tine.. Un sfat? Nu te lua de viata mea... Te-am amagit? Scuze n-a fost cu intentie... Te-am insultat? Foarte bine,meritai... Te-am jignit cand nu era cazul? Iarta-ma... Ma invidiezi? Incearca sa fi mai bun/a daca poti.. Ce fac cu viata mea? Ce te intereseaza... Ai zis ce-ai vrut? O sa si asculti ce nu vrei... Ca sa te multumesc? N-o sa ma schimb niciodata... Rau? ! Cu cine merita... Ti-am zis ca te iubesc? Am fost sincer... Bunul meu simt? Depinde de al tau... Copilaros? Da pentru ca asa vreau... Matur? Cand vreau.. Prietenii mei? Cei mai tari oameni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu