sâmbătă, 12 martie 2011

Schimbarea


Astazi imi pare rau de tot si nu prea.Este o zi trista,deprimarea a pus stapanire pe mine.Parca as fi intr-un tunel lung,fara de iesire.Stau aici si ratacesc pe strazi pustii batute de vantul rece si un fior ma trece.Ma intreb:Cine sunt?Nu gasesc raspuns dar continui sa caut in speranta ca intr-o buna zi imi voi gasi identitatea si linistea de care am atata nevoie.Ma tem...dar e bine,ma tem...sunt singur intr-o lume plina de ura,invidie si rautate...Astept salvarea,vreau schimbarea.Imi doresc tot ce iti doresti si tu deoarece stiu ca in mare iti doresti ce imi doresc si eu.Continui sa escaladez munti inalti,stiu ca la varf voi reusi sa vad mai bine ceea ce odata m-a inconjurat si voi sti ce sa evit...si voi sti ce am pierdut.Imi doresc sa vad mai bine.Ochii nu imi sunt orbi si nici batrani dar ei nu vad...inca.Vreau o bucata de pamant cu multa iarba pe care sa imi pun trupul fara teama de a fi otravit,deoarece multi au trecut peste el,a fost martorul urei si al raurilor de sange ce curgeau in acele vremuri demult trecute dar poate nu si uitate.Imi doresc o viata mai buna,cer prea mult?E prea mult sa iti doresti pace,fericire si simplitate?...Da,e mult,stiu...de accea ma scufund in tristetea mea...sunt doar o stanca ce nu se poate misca,ce nu poate schimba lumea...dar...cu siguranta ma voi schimba pe mine.Sunt un suflet puternic,imi doresc sa lupt si sa traiesc,sa traiesc in adevaratul sens al cuvantului.Acum incep sa vad lumina,lumina ce lipsea cu totalitate din acel tunel negru in care am fost aruncat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu