miercuri, 2 martie 2011

Ori ma lamentez ori rabufnesc....Prea melancolic, plangacios sau sensibil pur si simplu. Mi-am zis parerile. Am plans uneori. Am promis si-am incalcat promisiuni. Am crezut si-am mintit. Am fost propriul meu erou, propria mea coma, propriul meu doctor. Optimist si pesimist, alaturat. Copil si adult, iubitor de filme si muzica, de frumos, dispretuitor de minciuna…folosind-o uneori totusi…Barfitor uneori….om? Trist si fericit fara motiv…sau din prea multe motive variate. Iubind si urand fiind si eu la randul meu iubit si urat. traditionalist cu obiceiuriile, Cu aere si fitze. prea vorbaret, mult prea tacut uneori. Nu poti intelege daca iti folosesti inima. Iar cu mintea, esti rau si diabolic. Si rece si taios. Iar etichete. Etichetele astea dor insa pentru ei, cei ce le pun; nu pentru cei ce le primesc. C'est la vie! Cat e de simpla E viata si cat ne place sa o complicam….si cat fac o floare, un zambet si doi ochi umezi si cristalini…si cata nesiguranta totusi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu